Powered By Blogger

duminică, 5 decembrie 2010

Fericire nedefinita

Astazi a fost o zi exagerat de grea, dar frumoasa . De ce frumoasa? va zic acum:
-intreaga noapte am fost vrajita de niste vise atit de frumoase ,aflate  intre poveste  si realitate , intre mister si dorinta
-apoi m-am trezit cu un zimbet laaaaaaaaaaaarg si cu o pofta nebuna de viata (mi se intimpla deseori )
-am luat micul dejun impreuna cu calda si scumpa mea familie si am stat la sfat asa cum numai noi stim sa o facem , dupa care fiecare si-a vazut de drum.
-fulgusorii care se jucau afara de dimineata au cam racit atmosfera , insa am deschis o carte si sa incalzit intreg universul , nu numai incaperea-mi plina se emotii pozitive si atmosfera mirifica!
-dupa cum v-ati dat bine seama am citit intreaga zi , imi place mult sa citesc .........ma face sa ma simt mai romanciera , mai atotstiutoare, mai concluzionista, mai retorica, mai unica intr-un fel!
-intr-un final sa lasat seara nu numai afara ci si in sufletul meu , ma cuprins o stare de euforie , eu  sint personajul din povestea mea , eu fac legile si eu sint regina  insa mai e ceva imi place sa filozofesc , sa concluzionez , sa critic , sa ascult, si sa exagerez mult prea tare lucrurile , dar asta sunt eu , mie-mi place :D
cind luna dainuie  peste univers si muza e mai darnica cu mine 
-acum pe rind sting telefonul , lumina ca intr-un final sa ma deconectez si eu !
miine e o noua zi , un nou inceput asa ca imi trebuie forte noi!
Traiti-va frumos clipa si iubiti viata, iar ceea ce nu ati facut azi faceti miine , nu e exclus faptul ca alta data sa nu mai existe !
Fiti optimisti si mereu colorati !
Noapte linistita !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu