Powered By Blogger

duminică, 5 decembrie 2010

Cind voi pleca

Cand voi pleca, voi mirosi a flori de toamna, Cand voi pleca, voi mirosi a flori de nuc, Cind voi pleca,voi mirosi a ploaie, Cind voi pleca,no sa ma credeti ca ma duc... In ochii mei nu veti vedea durere, Ci doar tristetea florilor de mar. Va voi iubi atuncea in tacere, Stiind ca ma iubiti si voi la fel... Cind voi pleca in noptile cu luna, La focul unei sfinte luminari,Ma veti vedea cu dragoste-mpreuna,Scriindu-va scrisori pe flori de tei... 
Eterna liniste pe frunte mea va fi
 Un zimbet pur pe buzele-mi ca struna.Eu voi pleca usor,ca-n prima zi...Pentru a fi cu voi intotdeauna!

Un comentariu:

  1. Salut,
    Numele meu este Bogdan din România! Vreau sa imi fac prieteni!
    Putem fi prieteni?putem face scimb de link-uri??
    Adresa mea de blog este: www.bogdanstelistul.blogspot.com
    Vă mulţumesc!!

    RăspundețiȘtergere