Powered By Blogger

joi, 2 decembrie 2010

Fericirea stiloului meu :)

Treceau zilele. Mai alaltaieri , iezi , azi si cu siguranta ar mai fi trecut si miine si mai poimiine daca nu ai fi aparut Tu , daca nu mi-ai fi indiferent , daca nu te-ai fi jucat atita cu mine . Si cind te gindesti ca  te-am aflat din pura intimplare , ti-ai facut loc in micul meu suflet fara permisiunea-mi , eu nu te cautam deci nu aveam cum sa te gasesc…dar te iubesc.
Cu toate ca nu esti deloc “printul” din minunatele mele povesti imaginare ,pe care l-am visat de atitea ori si pe care il mai astept  , nu aveti nici cea mai mica asemanare si totusi imi esti drag, pentru ca stii cum sa ma atragi in vraja-ti ,pentru ca cind te vad simpt o multime de fluturi cum imi zboara prin stomac, pentru ca in absenta ta am atitea sa-ti zic iar  cind imi esti alaturi iti spun simple banalitati , care stiu ca nu te intereseaza citusi de putin , dar le asculti sa-mi faci pe plac ,iar mai apoi sa ma critici ,pentru ca iti pastrez parfumul pina la urmatoarea noastra intilnire, pentru ca nu ma socoti femeie ci doar o “Cenusareasa” care traieste intr-o lume imaginara ,iar visele-i cultiva spiritul creator , pentru ca atunci cind ma gindesc la tine mi se deschid atite orizonturi , atitea alte  lumi necunoscute ,pentru ca tu schimbi starea de spirit a stiloului meu .
Tu esti cel de la care aud: “Nu crede ca tot ceea ce citesti in carti e realitate. Nu mai visa atita .Nu mai privi viata ca pe un spectacol, pentru ca aici joaca teatru doar cei care nu au nici un rol” . Ca de obicei nu ma afecteaza ceea ce spui pentru ca eu stiu ca cartile seamana cu viata , numai ca acestea fac din niste adevarurii vii , niste povesti moarte., iar teatru joaca toata lumea , astazi nu gasesti un actor rau .
In fine ,cit de frumos si sincer nu ar fi ,totul pare  doar o joaca , o joaca in care noi doi sintem niste copilandri fara griji ,fara dor , fara trecut , fara dorinte, fara dependenta…O joaca in care cautam sentimentele  , fara vre-o speranta de a le mai gasi , iar cind le gasesti e tirziu sapoi ti-e frica s-o iei de la capat.Te retragi din joc ,cu speranta revenirii ,dar odata ce ai renuntat constientizezi ca esti invinsa , ca nu mai exista cale de intoarcere , daca viata te-a pus la pamint ai avut si cale de intoarcere .
Ciudat, mi se pare ca fericirea m-a gasit fara sa o caut ,ca acum a devenit modul meu de trai , ca este momentul meu de slabiciune , fericirea m-a transformat intr-o fugara prin lume si mi-a incredintat teoria unui alt suflet, starea lui nedefinita.
 Dragul meu stilou ai voie sa asculti si sa scrii, dar nu si sa critici viata mea.
 Si acum ia scrie tu “ Povestea unui zimbet” :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu