Powered By Blogger

vineri, 3 decembrie 2010

CV pentru iubire

Ceea ce nu a inceput nu se poate termina.Pur si simplu nu…exista

Vise .Sperante.Optimism.Dorinta .Sentimente care-mi coplesesc fiinta numai gindindu-ma la tine . Dar e pacat ca tu esti tocmai cel care are acea putere de a-mi da drumul din al noualea cer intr-o balta cu noroi ,de a ma "omori" ,iar pentru asta e de ajuns un singur cuvint ,te poti juca bine cu ele.
De obicei cuvintele nu ma prea ranesc si nu au mare semnificatie, insa orice vorba de-a ta e o lupta pentru mine , o lupta in care nu am putere si curaj sa ies trimfatoare....ce pacat!
Se spuna ca iubirea iti da aripi , te inalta si te face mai fericita, mai femeie, pe mine insa ma inebuneste (imi da multa bataie de cap).Mi se pare ca nu cer mult de la un cavaler , insa nu primesc niciodata atita afectiune cit imi doresc.
Poate ca eu nu pot sa iubesc ,nu stiu sa socot teoriat unui alt suflet , poate ca eu sint un personaj fara poveste?
Unii ma  critica , altii ma incurajeaza ..insa putini stiu ca sentimentele nu-mi pot fi oprite.
Azi , datorita tie am inteles ca poate e o iluzie care va dura o luna , un an , o viata......sau din contra miine se poate spulbera.
De-ai sti cit am asteptat aceasta clipa ,imi era dor de o adiere,vroiam sa aud culori!Fluturi....
Azi traiesc si incerc sa ma bucur de lumina,dar mi-ai umbrit sufletul.
De ce ne mor iubirile? :( :(
                                                                                                (L.Sandu)
moment de inspiratie


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu