Powered By Blogger

miercuri, 22 februarie 2012

De Craciun sufletul revine Acasa.











E iarna si este  Craciunul . Fie ca-l sarbatorim pe 25 decembrie , fie ca pe 7 ianuarie e cea mai calda sarbatoare a anului, e cea mai asteptata , pentru ca  in fiecare an in perioada aceasta sufletul revine acasa. 
Am putut sa inteleg asta abia acum ,cind nu mai trecusem pe acasa de 3 luni si-mi era un dor nebun de ai mei, de bucatele gatite de mama cu cea mai perfecta indeminare , de ceaiul de musetel pe care il gaseam pe masa in fiecare dimineata, de saruturile pe care le primeam in fiecare zi pe frunte, de grija aia pe care mi-o purta mama si de cicalelile pe care le primeam zilnic de la tata, de catelusul care incepuse sa ma iubeasca pentru ca reactiona la cuvintele mele, de pisicul care prefera sa mi se suie in cap si asta nu e o metafora, de lucrusoarele mele nebune dar care ma ajutau sa ma simt bine si cel mai mult mi-e dor de copilarie, de viata pe care o duceam acum 3 luni.
Pentru prima oara mergeam si  vroiam sa ajung la locul destinatiei, vroiam sa ajung acasa. Acolo unde stiam ca sint asteptata, ca oricit de urit nu m-as fi purtat cu ei ,oamenii aia ma iubeau , ca ei au nevoie de mine asa cum eu am nevoie de ei, ca  cred in mine asa cum eu cred in ei.
Acasa avem si bard ,si focul e mai mereu aprins in soba,pilpie de-ti dezgheata inima, si luminari mai ard cite o data, si colinde rasuna la radio, si miroase a ceva gustos, ceva gatit cu multa maiestrie de mama si e sarbatoare, s-a nascut Hristos.
E frig afara ,dar toate astea mi-au incalzit sufletul, pentru ca eu cred in magia sarbatorilor, cred in Mos Craciun, cred in Mama, cred ca pot si cred ca  o voi face .
Sarbatori Calde si Fericite, pentru ca meritati!

p.s Stiu ca risc sa par nebuna publicind aceasta postare la mijloc de februarie, pentru ca de mult nu mai e Craciun , dar povestirea asta are o istorie lunga .Dupa ce mi-am pus mintea la contributie si am scris pentru a posta pe blog ceva inainte de Craciun, tot ceea ce am trudit atunci a diparut ca printr-o minune si acuma a aparut tot asa , fara sa stiu de unde , asa ca va las sa-l cititi!
Iertata-mi fie nebunia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu