Powered By Blogger

miercuri, 27 aprilie 2011

 Nu ma pot compromite, pentru ca nu ma am decit pe mine.
Nu ma pot judeca , pentru ca ma iubesc prea mult.
Nu ma pot modela, pentru ca sint asa cum sint si nu ma schimb pentru nimeni.
Nu-mi pot umple golul din suflet, pentru ca exista ceva care ma nelinesteste.(poate un cineva)
Nu mai vreau sa cred in ceea ce nu mai exista , pentru ca asta prea ma face sa zbor si prea pierd legatura directa cu pamintul.
Si degeaba incerc sa ma conving ca nu exista dragoste, sentimente , afectiune , libertatea gindului si a mintii , pentru ca de fiecare data cind intelnesc ceva (pe cineva) ce-mi (care-mi) place ma doare stomacul, si am emotii ca la examene , si mi se inroseste pielea si imi zboara fluturi prin stomac!! :D
P.S de ce nu ma ascult, poate daca as face-o m-as intelege!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu