Powered By Blogger

sâmbătă, 30 aprilie 2011

Acolo unde suntem noi , nu mai e loc pentru nimeni .


Sint om,deci sint o creatie poate mai putin perfecta a marelui creator:  am si eu doi ochi ,un nas si-o gura ca toata lumea , si am dreptul la fericire! O beatitudine suprema , necuprinsa si necunoscuta inca de altii , de cei care isi irosesc timpul pentru a cobori luna de pe cer si nu au curajul sa priveasca in spate si sa vada cu cita perfectine ei o duc pe umeri ,de cei care isi irosesc timpul prin magazine pentru a-si cumpara haine din putinul venit pe care il au lunar,fara a-si da seama ca e zadarnic , e inutil si pina la urma inuman, ca fiind vorba  "Oi,oi, nu ma asez pe iarba, pentru ca mi-am cumparat azi o fusta noua!!!",banalitati oameni buni .Ma tot gindesc exista oare pe asta lume oameni  care nu-si traiesc zilele dupa careva principii,care sint gata sa arda pentru ceea ce fac, oameni care ar avea curajul sa-ti priveasca ochii si sa-ti zica "-azi mirosi minunat, mirosi a portocala!",sa vrea sa-ti stringa miina si totusi sa nu-i ajunga destul curaj, sa nu incerce sa te cumpere cu mii de flori ,cu bomboane de milioane ,cu margele fildesate sau cercei auriti ci sa-ti intinda in palma lui in care se oglindeste poate toata lumea trei bomboane !! Sa-i zici ca-ti place la nebunie cind cineva iti zice ca esti frumoasa ,iar ca raspuns sa primesti :"esti minunata, esti exceptionala ,esti ideala".Oameni care-ti pot lua sufletul in palma fara mare efort vizibil si care stiind ca nu-ti pot cauza durere fizica sau morala , te atentioneaza sa nu ai incredere in ei ,din contra sa-ti fie teama si sa porti de grija sentimentelor!! Poate cineva sa rida ,dar si asta e un gest de  autoanaliza ,pentru ca daca o data ma gindeam la toatea astea , azi as indrazni sa afirm sau chiar sa scandez, asa oameni exista si sint superbi.
Asa esti tu  si asta ma face sa-mi cresc aripi si sa zbor,pentru ca fiind "ratusca cea urita " fara tine ,alaturi  fiindu-mi ma cred o Ileana Cosinzeana ,o Catalina , o Euridice si pina la urma fiindu-ti si mina si picior , si aripa catre inalt !Mi-ai intins mina cu mare precautie si s-ar putea sa te mire, dar sensibilitatea nu e un cimp de lupta!
P.S nu te mai ascunde , ca te-am gasit !
                                               Moment de inspiratie!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu