Powered By Blogger

marți, 14 decembrie 2010

Greseală de organizare sentimentală

O femeie manager , momentan la Paris cu serviciul, primește o scrisoare de la logodnicul ei care locuiește în altă țară.În scrisoare erau următoarele cuvinte:

 
Dragă Claudia,  nu mai pot  continua  relația nostră. Distanța care ne desparte e prea mare.
Sunt nevoit să admit că te-am înșelat  de 10 ori de când ai plecat și cred că nici tu nici eu numerită  acest lucru. Îmi pare rău.
Te rog s
ă-mi trimițînapoi toate pozele pe care ți le-am dat.
Cu drag, Robert.

Femeia, foarte rănită, ceru  la toate colegele ei de la servici să-i dea câte o poză de-a logodnicilor, prietenilor, unchilor, verilor, fraților lor, etc... Puse pozele strânse  de la prietenele sale împreună cu poza lui Robert.  Adunase în total  57 poze ,pe care le puse în plic alături de  un bilet pe care scria:

Robert,  scuză-mă, dar nu reusesc să-mi aduc aminte  cine naiba esti.  Caută-ti poza în pachetul pe care ți l-am trimis ștrimite-mi-le  înapoi pe celelalte.
Cu drag, Claudia.

Morala: Fii puternic(ă) atunci când te doare mai rău!
astazi problema asta e mult prea actuala , insa putine femei sint atit de dirze , am gasit postarea asta pe un blog si m-am gindit sa o impart cu tine 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu