Powered By Blogger

luni, 31 ianuarie 2011

E luni ...

E luni. E luni si e o zi atit de frumoasa , numai ca toata lumina asta mi-a eclipsat sufletul, ciudat fenomen .Ma coplesesc aducerile-aminte , emotiile , iluziile si aspiratiile pentru care trebuie sa platesc un pret inechitabil si inegociabil. Pina acum am jucat cu ardoare rolul pe care il detineam la marele Carnaval al Vietii si al Inselaciunii , numai de-ar fi durat vesnic sau macar inca citeva "oscilatii de clipa".........Doamne, numai de-ar fi durat ....
Poate pare absurd dar incerc sa ma retrag  de restul lumii si ma incui in clopotul afurisit de sticla , pe care ursitoarele mi l-au daruit la nastere , clopotul care-mi va scrie povestea si care ma va arunca la tarm. La malul mirificului, la malul divinului si al eternitatii, la malul care-mi va croi un singur drum si pe care-l voi urma cu mare curiozitate si exactitate.
Sint romanciera propriei mele vieti si poate ca sint domnisoara pe care ti-o doresti , dar ai renunta pentru una mai realista , si poate ca Eul mi-e prea sincer si discret , dar ai renunta pentru un sistem cu mai multe necunoscute pentru a ajunge mai greu la o solutie, si poate ca te plac cum nu te-a mai placut  nimeni , dar asta iti pare paradoxal si negru pentru ca in lumea asta indiferenta bate afectiune si instinctul bate ratiunea.. Eu , Luminita , nu sint perfecta , dar pentru tine as incerca sa fiu unica, nu pot iubi , dar ma voi lasa iubita, nu pot amesteca culorile , dar in ochii mei se vor oglindi toate culorile vii ale fericirii, nu ma mai pot juca la infinit cu cuvintele , dar exista priviri , priviri pe care numai "noi " le putem intelege !
P.S in alte "luni" ochii tai vor scrie in mine o poveste
      in alte "luni" povestea mea se va scrie in ochii tai
                                                                                                          L.S

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu