Powered By Blogger

miercuri, 29 decembrie 2010

Happy Birthday, my dear sister!!

Astazi fiind o zi frumoasa si cu o abundenta nebuna de raze solare este si ziua scumpei mele surioare.Ziua strengaritei care ma scoate din sarite uneori.
Desi diferenta de virsta ne desparte ...desi sintem diferite .....desi avem ginduri , ocupatii si principii diferite , desi intre noi au existat atitea discutii , atitea certuri , atitea alte orgolii, si poate ca toate astea nu ne-au permis sa fim mai unite, mai intelegatoare , mai apropiate ....asa cum ar trebui sa fim , eu vreau sa-i urez cea mai splendida si cea mai superba aniversare!!!
Sa-si petreaca chipesa copilarie in cele mai frumoase cimpuri de flori si sa sculte cel mai deslusit murmur de izvor,sa creada in povesti , in miracole ,in eternitate si in culori !!!
Fie ca bunul Dumnezeu sa-i lumineze calea spre cunoastere si intelepciune , iar fiecare raza de soare sa-i aduca succes , sanatate ,fericire, sobrietate, liniste sufleteasca si multa vitejie!
Chiar daca uneori ne mai suparam noi , eu o iubesc asa cum e , pentru ca e surioara mea !! Si mare lucru e sa mai ai si o surioara pe lume , o mingiere ,o sustinere , o vorba calda si o povata!
La multi ani ,scumpa mea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu