Powered By Blogger

marți, 14 februarie 2012

Oare nu mai e timp ?!

Oare am dreptul sa pun intrebari  care nici macar nu au raspuns?
Oare am dreptul sa ma joc cu sentimentele oamenilor care tin la mine cu adevarat ?
Oare sint chiar atit de neinteleasa?
Oare la ce-mi folosesc toate scenariile astea pe care incerc sa le tot regizez?
Oare am si eu dreptul la fericire?
Oare n-as putea pentru o singura data sa-mi las inima sa gindeasca in pace?
Oare ar fi posibil ca fiind miine Ziua Indragostitilor , sa ma trezesc si sa vad ca am un mesaj pe telefon de la tine, oricine ai fi ?
Incerc sa cred si sa ma conving ca ma tot apar de o catastrofa magnifica , pentru ca a iubi inseamna a te indrepta cu o viteza uluitoare spre un zid si totusi sa nu vrei sa faci nimic pentru a schimba situatia. Incerc  sa-mi  iubesc solitudinea , dar asta nu e fericire , e lasitate, e egoism .
Cum pot sa-mi doresc totul atunci cind eu nu sint gata sa-mi risc propria piele!? Cum pot sa-i invidiez pe toti cei care azi sint fericiti , pentru ca ieri au fost certati, pentru au trebuit sa faca sacrificii si schimbari, sa cedeze si sa se resemneze? Cum am ajuns sa fiu atit de prefacuta?
Ce pierdere de timp , sa stai nefacind nimic si totusi sa vrei multe, sa vrei totul, sa vrei mesaje, sa vrei iubire, afectiune, tandrete, sa vrei plictiseala, pentru ca iubirea asta e intr-un final , plictiseala!
Dar continui sa-mi doresc totul , pentru ca chiar daca nu merit  stiu ca nu mi-l doresc pe Fat Frumos , iar atita timp cint imi lipseste acest concept publicitar timpit , "totul " poate deveni realitate!
Happy Love Day !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu