Powered By Blogger

duminică, 6 martie 2011

Celestul la persoana I singular

EU-atit de alba si de pura zapada
EL-atit de nemilos si de puternic cer.
EU-atit de firava si de odoranta floare
EL-atit de rece si de fioros viscol.
EU- atit de simpla si de meditativa
EI-atit de complicati si de pragmatici oameni .
Noi suntem creaturile unui artist perfect, sintem aceesi si totusi diferiti, ne cultivam sentimentele pe acelasi cimp de lupta si fiecare coarda din lira universului pentru fiecare suna altfel, glasuieste dupa moftul si dorinta oricaruia.
Eu! Vreau.Mereu vreau! Mereu obtin! Mereu incurc!Mereu Descilcesc! Mereu iubesc!  Mereu ma deziluzionez si mereu am dreptate.
Rezumind sunt mai mult ca imperfecta si tot atit de straina contemporanietatii si poate ca astea toate nu s-ar schimba in neitelesuri si mai mari de la o zi la alta, de la o oscilatie de clipa la alta, daca nu as crede atit in visele mele, daca nu le-as da valoare si nu as sufla viata peste ele in cel mai perfect mod.
Dar daca tot ceea ce am creat pina acum nu e altceva decit o fictiune a unui "EU" fara de alti "EI", a unui "EU" ce mai crede in poveste si in puterea lucrurilor de a se realiza???
Da , Domnilor ve-ti spune ca prea exagerez , dar la cei 17 ani ai mei , nu pot crede (si nici nu vreau) altceva decit ca rostul lumii n-a fost altul decit sa pregateasca aparitia mea pe pamint.
Iar EU crezind in oameni si in puterea lor de a fi nu-mi lipsea nimic ca sa ma i-au in serios.
M-am nascut ca sa fiu un "EU" original , nu sa port o masca, e destul ca jucam toti pe aceesi scena si in aceleasi acte.
P.S. Oare v-om ajunge vre-o data cu degetul la celest.
Cindva credeam .Acum , ma indoiesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu