Powered By Blogger

duminică, 27 februarie 2011

Uite asta sint eu , dar tu?

Pierduta  prin blogurile vecine,am dat  peste o leapsa! Am hotarat sa o fac si eu! Asa ca sa fie: 10 lucruri pe care le găsesc ciudate la mine.
nu ştiu cât de ciudate are să vi se pară vouă, dar mnah, vorba aia, fiecare cu stolul lui:
  1. De fiecare data cind imi trece vreun gind rau prin cap,trebuie neaparat sa bat de 3 ori in lemn!(pentru ca altfel nu are decit sa se realizeze, e jenant uneori :D)
  1. Pot dezvalui practic orice taina,secret atunci cind dorm..e nevoie doar sa ma intrebi,caci vorbesc foarte mult prin somn!
  2. Imi plac foarte mult filmele hindi , dar nu am cu cine sa le privesc  :(
  3. Imi e frica de gândaci,soareci,clovni si Lady GaGa:)
  4. mda….asta e tare….ascult manele si rock  (numai cite o data) :D :D :D
  5. sunt foarte perversa…toate "personajele" pe care le simpatizez le visez , cu sau fara acordul lor  :P
  6. Nu pot adormi fara muzica! si nici nu ma scol fara ea!
  7. Mereu pe cine iubesc eu, nu ma iubeste pe mine! :(
  8. Cred in OZN,vampiri si in Dumnezeu!
  9. Mereu am senzatia ca nu imi ajunge aer!
  10. Sint foarte sentimentala , pling si atunci cind "mi-a intrat ceva in ochi"
…sunt inca multe,dar cred ca pe azi ajunge!  Iar despre aceste ciudatenii va rog ..TSSSSS. nu stie nimeni! ;)
scrieti si voi , caci sint si eu curioasa 

2 comentarii:

  1. referitor la lista ta: punctele 1 ( al doilea 1 ) si 5 sunt esenta !

    1. Ma razgandesc repede si fara vreun motiv intemeiat
    2. Am citit cartea Harry Potter si Talismanele Mortii in 4 zile
    3. Nu am alergat niciodata dupa autobuz si nici n-am de gand :D
    4. Plang la filmele care ma impresioneaza
    5. Vorbesc ( si eu ) in somn

    RăspundețiȘtergere
  2. Sorine , tu chiar esti un om interesant
    si mi-a parut mie ca si sincer , ceea ce apreciez mult

    RăspundețiȘtergere