Powered By Blogger

miercuri, 22 decembrie 2010

P.S prietenie neconditionata

undeva , intre cer si pamint , pe un pamint si sub un cer , un suflet asteapta la o rascruce de drum , un mic vrajitor , un adevarat prieten .
atunci cind ti se pare ca toate greutatile vietii ti se lasa in suflet, ca joci rolul unui personaj singuratic intr-o opera amuzanta, ca ai adunat toata roua de pe flori si toate lacrimile norilor ,atunci cind vrei sa vorbesti si nimeni nu te aude , cind vrei sa strigi in tacere cu soapte mute , cind orice speranta se transforma-n gheta cind ai nevoie de un zimbet , atunci iti cauti un prieten pe care ti-l vei lega de suflet.
eu mi-am gasit un asemea prieten . lui Marcel nu-i gasesti termen de comparatie in lumea intreaga , e unicul cu care pot zimbi fara motiv si daca e nevoie toata ziua , e unicul care ofera acea prietenie neconditionata, sincera , pozitiva si mereu vie .daca-i calc pe urme , exista mari sanse sa traiesc mai multe de 100 de ani :D si sa slabesc cite  1 kg in saptamina .
pina a-mi cunoaste micul meu prieten , traiam intr-o lume "moarta", fara viata , fara zimbete, fara nebunie, dar ce se intimpla acum?
acum sint fericita, zilnic ma navalesc mii de emotii pozitive, mii de culorii, mii de trasnai si lucruri extra amuzante :D
atita am avut eu a va spune , ca un prieten adevarat , face parte din tine , tu devii dependent de el si el de tine, tu il certi pe el si el pe tine, tu plingi pe umarul lui si el pe al , intr-un final va transformatii ambii in fluturi  si va intragostiti de aceeasi floare !!!
daca pina acum nu ati gasit acest vrajitor, nu incetati cautarile , pentru in aceasta lume totul merita un efort !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu